2024. június 1. | szombat | Tünde nevenapja
 
Regisztráció 
Belépés Belépés
Keresés
RSS RSS Hírek Hírek Meghallgattuk Meghallgattuk Ajánlók Ajánlók Fesztiválok Fesztiválok Interjúk Interjúk
zene.hu a kezdőlapom feliratkozás hírlevélre
 
 
 
zenés állások
Oldal.info
 
 
 

Mire érdemes odafigyelni a közösségi oldalakon közzétett hirdetések kapcsán?

Az egyes közösségi oldalak hirdetési rendszerében folyamatos változásokra kell számítanunk, éppen ezért a naprakész tudás elengedhetetlen az eredményes kampányok érdekében. Az alkalmazkodás, és a fejlődés a kulcs, hogy lépést tarthassunk a rohamosan változó trendekkel. 

A profi hirdetéskezelés alapjai

Kezdőként eligazodni a hirdetések világában nem egyszerű feladat. Gyakran a haladó vállalkozások számára is nehézséget jelent eldönteni, hogy melyek azok a változások, melyek valóban hatással vannak a vállalkozásra, és melyek kevésbé. 

Ebben a zavaros tengerben könnyebb eligazodni, ha segítségül hívunk egy online marketing ügynökséget. Például a 7Blog performance marketing szolgáltatása révén hirdetéseink folyamatos felügyelete, és optimalizálása senior szakemberek által történik. 

Sajnos a trendek abba az irányba mutatnak, hogy a hirdetési költségek egyre csak  növekedni fognak a jövőben. Emiatt sem mindegy, hogyan tervezzük meg kampányainkat, és miként történik a mérés, és optimalizálás. A legjobb, ha profikra bízzuk mindezt, így elkerülhetők a veszteséges hirdetések, és a felesleges pénzszórás. 

A magasabb hirdetési árak egyszerűen magyarázhatók, hiszen minél több hirdető jelenik meg ezen a platformon, annál nagyobb kattintási költséggel számolhatunk. Egy másik ok, ami a növekedés számlájára írható, hogy az utóbbi időszakban teljes mértékben elfogadottá váltak a Facebook hirdetések, de még így is alacsonyabb a belépési küszöb, mint a Google Ads esetében. 

Emellett a pandémia hatásai is hozzájárultak ahhoz, hogy még inkább felértékelődött a hirdetések szerepe, hiszen az érdeklődők figyelmét egy vérszegény poszttal már nemigen lehetne felkelteni. 

A videós tartalmak szerepe

A legújabb hirdetési trendek között fontos megemlíteni a videós tartalmakat. Kétségtelen, hogy a videós formátum mennyire hatékony és népszerű. Gondoljunk bele, hogy egy mozgóképes tartalom alkalmasabb az információ rövidebb, és eredményesebb átadására, mint egy statikus képpel történő próbálkozás. 

A videós formátum figyelemfelkeltőbb, izgalmasabb, és a felhasználók egyre szűkebb figyelmi ablakához is jobban illeszkedik. A néhány másodperces megragadás egy mozgóképes tartalommal megoldható, szöveges formációval csak  jóval nehezebben. 

Mire érdemes odafigyelni? A videó egyszerű és velős legyen, lehetőleg tartalmazzon feliratot, gondolva azokra, akik hang nélkül néznék. A megtekintés alapján érdemes visszacélozni ezeket a felhasználókat, hiszen már érintkeztek a tartalommal, tehát potenciális érdeklődők. 

A hirdetési kreatívok jelentősége

A szakmai cikkek többsége a kivitelezést teszi a fókuszba, vagyis a célcsoport szegmentálását, a konverzióra történő optimalizálást, a kampány strukturálását. Természetesen ezek is fontosak, de nem szabad elfeledkezni a hirdetési kreatívok megtervezéséről sem. 

Az egyes kreatívok konverziós aránya között akár hatszoros eltérés is megfigyelhető. Ebből kiindulva célszerűbb egy kicsit több energiát fektetni a színek és a grafikák tesztelésébe is. 

[2022.08.22.]

Megosztom:

Szólj hozzá! (Ehhez be kell lépned)
lap teteje
 
SÜRGŐS HITELEK zenész » dobos/ütős [2024.05.28.]
Alacsony kamatozású gyorshitel mindenkin egyéb [2024.05.27.]
apróhirdetés
© SirOeshImpresszumMédiaajánlatSiteMap/Honlaptérkép • RandD: Jumu

30 másodperc kilövésig - Jared Leto ismét elvarázsolt minket 
A nap, amikor öt esztendő...

Dimash nagykoncert Budapesten
Dimash Qudaibergen, a kazak énekes , teltházas, nagyszabású,...

Horváth Tomi kilencedik Budapest Parkos koncertjén jártunk
Éjszakai bevetésen jártunk a Totális Metállal - képriport
A bíbor legmélyebb árnyalata - Glenn Hughes (nap)szemüvegén át
Lara Fabian ismét elvarázsolta Budapestet - képek
Megnéztük a The Show - a Tribute to ABBA műsorát - képekkel
beszámolók még